Druk ulotek reklamowych – forma i format
Tworzenie ulotek reklamowych to niedrogi sposób na kompaktowe narzędzia promocyjne – ich druk następuje zwykle w formacie A6 lub A5, jedno- lub dwustronnym. Zazwyczaj są składane na pół lub w harmonijkę. Druk ulotek reklamowych na zamówienie to jedna z najbardziej efektywnych form promocji – niewielki koszt produkcji przy dużym zasięgu, łatwość dystrybucji (ulice, skrzynki, bezpośrednie wręczanie) oraz zauważalny zwrot z inwestycji. Będą one skuteczne szczególnie w kampaniach lokalnych i do szybkiego dotarcia do klienta.
Najpopularniejsze formaty wykorzystywane przy druku ulotek reklamowych:
- A6 (105×148 mm) – wygodne, poręczne, często składane albo wrzucane do kieszonek,
- A5 (148×210 mm) – większa przestrzeń na grafikę i tekst,
- A4 (210×297 mm) – idealne do bardziej szczegółowych treści, ofert oraz promocji,
- Składane – 4-6 stron w formacie „C” lub „Z”.
Powierz tworzenie i druk ulotki reklamowej specjalistom – bez względu, czy ma format A5, czy A6. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze projekty były najwyższej jakości.
Metody druku ulotek reklamowych
Najczęściej stosowane technologie druku ulotek reklamowych:
- cyfrowy – szybki, tani przy niskich i średnich nakładach, pozwala na personalizację,
- offsetowy – ekonomiczny przy dużych nakładach, wysoka jakość oraz spójność kolorów.
W praktyce wydruk ulotek A5 czy A6 powstaje najczęściej metodą offsetową przy nakładach od kilkuset do tysięcy sztuk. Jedynie wersje personalizowane lub pilne wykonywane są cyfrowo. Druk ulotek zarówno składanych, jak i prostych, przebiega zwykle na papierze kredowym w systemie CMYK. Skontaktuj się z nami, aby złożyć zamówienie!
